perjantai 12. lokakuuta 2012

Syysloma jihuu!

Ja melkeen koko loma Ähtärissä! <3 Hassua miten tätä paikkaa onkin välillä ikävä. 

Etenkin tätä murua <3 (joka itseasiassa hengaa tässä mun vieressä just ja röhkii ku sika :))





Mutta joo, ihanaa pistää aivot narikkaan koko viikoksi noista koulujuista. Okei no, luultavasti oon jo huomenna taas leikkimässä kameran kanssa, mutta ainaki saa tällä kertaa kuvata ihan mitä lystää.. :D Toki muutakin ois suunnitteilla; rentoutumista, kavereita ja kovasti tuo ruotsinristeilykin oottelis jo maanantaille (taas)! Tavoitteena ois kuitenki se, että oon syysloman jälkeen pirteempi kuin nyt, mutta saas nähdä miten käy :D

Sain muuten pitkästä aikaa tän mun vanhan koneen auki, kun sopiva johto löytyi ja siksi nämä seuraavat kuvat. Huomenna ois suunnitelmissa ostaa uutta ulkoista kiintolevyä, joten saan nää kuvat turvaan, ennen ku tää leviää käsiin.. :D

Kuvat on siis loppukesän satoa, tuli ikävä Espanjan mailla seikkailevaa Hannaa <3











Nyt katsomaan pikkusiskojen ja Pepin kanssa Disney -leffoja! Hyvää syyslomaa kaikille! :)


4 kommenttia:

  1. oih hienoja kuvia :)

    http://screamtillthewordsdryout.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. holaa, täällä kans vähän ikävä painaa päälle :( Kamala kun monttu ja aleksi lähti ja sitten kun oon vielä kipee niin oon vaan täällä kotona yksin, iskee het ku vasten kasvoja ! Mutta aika menee niin nopeassti ja sitten ollaan taas kaikki koossa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauhee kyllä ku ehdit taas tottua niihin siellä :( Mut kyl se siitä taas pikkuhiljaa, koitahan parannella nyt ensin ittes! Kuulinki Koivarilta jo osittain teidän reissusta, mutta pitää puhua kans joku päivä! <3

      Poista